2015. március 29., vasárnap

Márciusi kedvencek – Freeman arcmaszk és Nature Cookta kókuszolaj



Két olyan terméket mutatok be nektek, amelyeknek a beszerzését már régóta terveztem, de sehol sem találtam őket mostanáig. Egyikük egy Freeman arcmaszk, a másik termék a Nature Cookta VCO kókuszolaja. Mindkét termék természetes alapanyagokat tartalmaz, számomra a tavaszi felfrissülés két elengedhetetlen terméke!


Freeman –Csokoládé és eper méregtelenítő arcmaszk

Az Amerikából származó Freeman termékek előnye, hogy természetes növényi alapanyagok felhasználásával készítik termékeiket. Az általam választott csokis-epres arcmaszk, méregtelenítő hatású, agyagos maszk, csökkenti a nagy pórusok megjelenését. A fő összetevői a shea vaj, kakaóvaj és kaolin. A kaolin bizonyára sokak számára ismeretlen lehet, ez egy olyan agyagszerű ásvány, amelyet kozmetikumokba használnak fel olajfelszívó és mélytisztító tulajdonsága miatt. Ez az arcmaszk egyaránt használható normál és száraz bőrre is.


Vélemény

Nagyon nehéz volt a választás a sok arcmaszk közül, mivel az előttem lévő polcon színesebbnél színesebb tubusban, különböző vonzó összetevőkből készült Freeman termékek kacsingattak rám. Csak hogy néhányat felsoroljak: acai bogyós arcmaszk, kiwis joghurtos arclemosó, gránátalmás lehúzható arcmaszk és még sorolhatnám. Azért a csokis epresre esett a választásom, mert az illatába azonnal beleszerettem, igazi tömény csokis illat! Valóban összébb húzza a pórusokat, heti kétszeres használat mellett. Újra venni ezt a fajtát szerintem nem fogom, ha elfogy, de egy másik terméküket biztosan kipróbálom majd.

Beszerzés

Ázsiai diszkontokban megtalálható, 1000 Ft körüli áron.

 

Nature Cookta – VCO Kókuszolaj

A kókuszolaj eddig nem igazán volt elterjedt Európában, inkább az ázsiai országokban használják. Két fajtáját különböztetjük meg, a szűrt és a szűz kókuszolajat. A szűrt fajtájú leginkább főzéshez ajánlott, míg az utóbbi bőr és hajápolásra is alkalmas. A Nature Cookta kókuszolaja 100%-os tisztaságú, vegyszermentes, hideg sajtolással nyert extra szűz kókuszolaj. A dobozán fel is van tüntetve, hogy főzésre, haj, illetve bőrápolásra is alkalmazható, ezért esett erre a termékre a választásom. Magas antioxidáns tartalma van, ezáltal puhítja és feszesíti a bőrt, a hajunkat pedig fényessé varázsolja. Állaga szilárd, ezért használat előtt érdemes kicsit melegebb helyre rakni, hogy kenhetővé váljon.

Vélemény

Számomra azért fontos az olajak használata, mert göndör hajam van, amelynek fő tulajdonsága, hogy eléggé száraz. Több fajta olajat kipróbáltam már kisebb nagyobb sikerrel, de még nem igazán találtam meg a tökéleteset. A kókuszolaj megvételét követően azonnal kis is próbáltam, az eredmény pedig nagyon tetszik! A szokásos haj rituálém, hajmosás és a balzsam leöblítése után még vizes hajra vittem fel a kókuszolajból, de csak a hajvégeimre és nem öblítettem ki, hanem így hagytam megszáradni. Másnapra puha, fényes és kókusz illatban gazdag tincsekkel ébredtem. Megjegyezném, hogy ez még csak egyszeri használat után!!
Persze mielőtt használtam volna, rákerestem különböző fórumokon, hogy mások hogyan használják. Valaki ezzel ápolja a bőrét, míg mások a szem alatti ráncokat tüntetik el vele. Hajápolásra is különböző módokon használható fel, van aki hajmosás előtt még száraz hajra viszi fel,  egészen a fejbőrtől a hajvégekig, majd csak ezután mossa meg a haját. Mások ugyanígy viszik fel a hajukra csak hajmosás után, persze kiöblítéssel vagy az általam leírt módszert alkalmazzák. Mindenesetre nálam bevált és nagyon ajánlom mindenkinek, mivel egy 100%-ban természetes anyagról beszélünk!

Beszerzés

Szintén ázsiai diszkont, ez egy kisebb kiszerelésű 100ml-es, de ennél van egy nagyobb tégely is. Ennek az ára 1400 Ft körül van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése