2015. február 11., szerda

Nailland kedvencek



A Nailland, mint már a nevéből is kiderül, főleg körömlakkokkal foglalkozik, de sminket és parfümöket is vásárolhatunk náluk. Céljuk az volt, hogy olyan márkákat forgalmazzanak, amelyeket Magyarországon eddig nem lehetett kapni.
Eleinte fel sem figyeltem a Naillend kis szigeteire, mikor a Westendben, az Aréna Plázában vagy az Árkádban jártam, de nemrég beszereztem három körömlakkot és egy rúzst, amelyek nagyon elnyerték a tetszésemet. 

Golden Rose

A Golden Rose népszerűségét annak köszönheti, hogy elérhető áron kínálja a legújabb divatnak megfelelő körömlakkjait, egészen a legalapvetőbb színektől, a legmerészebb árnyalatokig. Sok fajta lakkot kipróbáltam már, de jelenleg a Golden Rose viszi a pálmát. Maxi ecsete van, amivel könnyebb a lakkozás és tartósan magasfényű csillogást kölcsönöz a körmöknek. A márkán belül még 12 különböző körömlakk típusból válogathatunk, a sima lakkoktól kezdve egészen a matt vagy a 3D fedőlakkokig. Engem leginkább a magasfényű Rich Color lakk színei csábítottak a Nailland-hez. Három árnyalatot szereztem be, ezeket 590 forintos darab áron.

Flormal

A Flormar leginkább körömlakkjairól vált híressé, de a Nailland-nél sminket, testápolót és parfümöt is beszerezhetünk a márkától. Hosszú keresés után a Flormar termékei között találtam egy padlizsán lila rúzst, amilyet már nagyon régóta szerettem volna venni. Több fajta rúzs/szájfény közül válogathatunk, de én a Long Wearing Lipstick 1490 forintos hosszantartó és matt hatású rúzs mellett döntöttem. Csupa jót olvastam a márkáról és mikor kipróbáltam nem csalódtam benne, nagyon erőteljes színe van és valóban hosszantartó hatást nyújt. 

Flormar Long Wearing Lipstick - L010 Chic Aubergine

Megjegyzés

A bolt egyik előnye, hogy több olyan márkát forgalmaznak,  amelyeket más drogériában nem is lehet kapni. Másrészt pedig online is válogathatunk a szebbnél szebb kozmetikumok közül, amelyeket aztán meg is rendelhetünk. Választhatunk postai úton történő átvételt egész Magyarország területén vagy személyes átvételt az Árkádban vagy a Westendnél található standoknál.


1 megjegyzés: