2014. augusztus 7., csütörtök

Be-Fit vs. Zöld kávé – ÉTREND-KIEGÉSZÍTŐ TABLETTA TESZT


Nem vagyok igazán az a „beveszek egy gyógyszert és lefogyok tőle” típusú ember, de mindig is érdekelt, hogy az étrend-kiegészítő tabletták mégis mennyire hatásosak. Egyik kedves barátnőmnél jártam, amikor megláttam a polcon a Be-Fit és a zöld kávé tablettákat, nem tudtam megállni, hogy ne tegyek fel róluk legalább tíz kérdést.
Ebben a bejegyzésben szeretném nektek bemutatni ezt a két terméket, azaz hármat, mivel a zöld kávé két féle kiszerelésben is kapható. Először a két termékről mutatom be a főbb tudnivalókat, majd a barátnőm tapasztalatait olvashatjátok, aki mind két terméket használta.


Be-Fit Pharma Nord étrend-kiegészítő tabletta

A Be-Fit tabletta öt nagyon fontos összetevőből készül, amelyek közül mindegyik jelentős szerepet tölt be azért, hogy egészséges súlycsökkenést érjünk el.

  • C –vitamin – az energikusságért és a jó közérzetért
  • Pektin – csökkenti a koleszterinszintet
  • Articsóka kivonat - súlycsökkentésért és a méregtelenítésésrt
  • Króm – normál vércukorszint fenntartás és normál anyagcsere kialakítása
  • FibrePrecise – megköti a zsírt

Zöld kávé

A zöld kávénak két fajtáját vásárolhatjuk meg, az egyik kapszula, míg a másik 100%-ban természetes, őrölt kiszerelésben kapható. A nyersen fogyasztott pörkölt kávéval hatékony a fogyás, ezt már kutatók is bizonyították. Ezért vált a zöld kávé népszerű étrend-kiegészítővé, hiszen antioxidánsainak és a klorogénsav (beindítja a felhalmozott zsírpárnák elégetését) tartalmának köszönhetően, minden meg van benne, ami a fogyáshoz szükséges.


Melyik tablettát kezdted el előbb használni és miért döntöttél pont emellett?

A zöld kávét kezdtem el használni először, a tévében láttam, hogy egészséges és természetes anyagból készül, így azonnal felkeltette a figyelmemet. A legtöbb ilyen fogyasztó szer káros az egészségünkre, mert természetellenes anyagok vannak bennük, inkább tönkreteszik a szervezetet, mint segítenek. Két féle zöld kávét használtam, egy kapszula és egy por állagú kiszerelésűt. A kapszulásból több féle közül választhatunk, mint a por állagúból. Az előbbit drogériákban vásárolhatjuk meg, míg az utóbbit inkább rendelni lehet.  A különbség, hogy a por állagú nekem jobban bevált, mivel 100%-ban természetes, tisztított és őrölt kávéból van. A kapszulában zselatin, maltodextrin és egyéb olyan anyagok vannak, amelyek szükségesek a zöld kávé bevonásához, hogy kapszula formája legyen. Ezek az összetevők nem igazán egészségesek.

Miért kezdted el használni a Be-Fit étrend-kiegészítő tablettát?

A tévében láttam ezt is, majd jobban utána néztem, hogy milyen összetevőkből áll. Két oka volt, amiért elkezdtem használni. Elsősorban azért, mert csak természetes anyagok vannak benne, amelyek elősegítik a fogyást, mint például; C-vitamin, króm, articsóka kivonat, pektin és FibrePrecise. A legutolsó összetevőt a gyártó fejlesztette ki, ez az egyik legnagyobb hozzávalójú és hatóanyagú hozzávalója a terméknek. A másik ok amiért használni kezdtem, hogy ellenőrzött termék, ezáltal megbízható, sok helyen olvastam róla, hogy akár rövid távon, akár hosszú távon használjuk nem gyakorol káros hatást a szervezetre.

Naponta milyen adagolásban használtad a tablettákat?

A Be-Fit-et egyszer szedtem be, főétkezés közben két tablettát, mivel nem tartozom a túlsúlyosak közé ezért ez bőven elég volt. A por állagú zöld kávét egy-két teáskanállal vettem be, míg ha a kapszulát szedtem, akkor csak nagyobb kalória bevitel után használtam. A zöld kávé az élénkítő hatása révén este nem ajánlott fogyasztásra. Persze a két terméket nem egy időben használtam.

A zöld kávé segítségével külső változást is észrevettél magadon vagy csak egyfajta egészségesebb útra terelt?

Jelentős változást nem vettem magamon észre. A zöld kávé már a gyomorban hat, legfőképpen a hasról lehet fogyni. Meggyorsítja az anyagcserét ezáltal a bélrendszert jobban tisztítja, így hosszabb távon, rendszeresen fogyasztás mellett hatásos. Például nem puffadtam fel a nehezebb ételektől sem, mint azelőtt.

Van valamilyen hasonlóság a két tabletta között?

Az a közös bennük, hogy mind a kettő használata alatt könnyebbnek érzem a gyomrom, nyilván figyelnem kell arra is, hogy mit eszek. Jobb az anyagcserém tőlük és ezért nem érzem magam olyan nehéznek.

Volt valamelyik tablettának számodra kellemetlen mellékhatása?

Nem.

Melyik gyógyszer hatását érzed vagy látod legjobban magadon?

A Be-Fit hatása látványos, azért mert ezt három hónapja szedem és combról, hasról, fenékről nagy változást látok magamon, úgy, hogy mellette egy hónapig nem is sportoltam. Nagyon hamar meglátszik a hatása, már pár hét után, persze nagy figyelmet kell szentelni a táplálkozásnak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése