2014. szeptember 4., csütörtök

A 7 legjobb Oriflame termék



Hosszú ideje nem rendeltem már kozmetikai katalógusból, de nemrég a kezembe akadt egy Oriflame újság, amiből azonnal megtetszett pár termék. Leginkább a Love Nature termékek és a Nature Secrets hajmaszk keltette fel az érdeklődésemet.


A Love Nature termékek két fajta bőrtípusra kaphatóak. A zsíros bőrre készült krémek teafával, míg a száraz bőrre készültek vadrózsával gazdagítottak. Én a zsíros bőrtípusúak közé tartozom, ezért a teafás változatot választottam. A teafa antibakteriális tulajdonságokkal bír, nyugtatja a bőrt, tisztít, szárítja a pattanásokat és mattít is. Ebből a termékcsaládból tehát rendeltem egy arckrémet, egy hűsítő arclemosó kendőt és egy pattanáskezelő stiftet. Az arckrémet kifejezetten imádom, mert elég belőle keveset felvinni az arcra, nagyon jól hűsíti a bőrt, nappalra és éjszakára is egyaránt használom. A kendőt nyáron szeretem használni leginkább, ha a napon megpirul az arcom, akkor általában ezzel a kendővel hűsítem a bőröm.


A száraz bőrre készült vadrózsás verzió, pedig egy 2 az 1-ben arctisztító, amely mindennapi használatra alkalmas, persze ezt nem magamnak rendeltem, de ugyanilyen jókat hallottam róla, mint a teafás verzióról. A Pure skin terméke, egy tisztítózselé felsőtestre grépfrúttal. Detect-technológiával készült, ami azt jelenti, hogy szabályozza a bőrhibák és a bőrfény kialakulását. Szalicilsav van benne, amely a baktériumokat célozza meg, illetve a grépfrút tartalma fokozza a bőr hidratáltságát és energizáló hatást nyújt.


A másik termék, amelyet a teafás Love Nature termékek mellett ajánlanék, az a Nature Secrets hajmaszk színezett hajra mandulaolajjal és eperrel. Sajnos a kiszerelésével (150 ml) nem vagyok megelégedve, mert az én hajamhoz mérve nem sokáig lesz elég, de a hatásával annál inkább elégedett vagyok. Az illatát imádom, leginkább egy doboz joghurthoz hasonlítanám. A hatása pedig nagyon jó, teljesen puhává varázsolja a hajamat és a joghurt illat is sokáig kitart. A másik Nature Secrets termék, pedig egy búzával és kókusszal készült hajolaj, amely 15ml-es kiszerelésű, szóval az én hajamra egy alkalommal elhasználható, de szintén nagyon jó illata és hatása van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése