2014. augusztus 18., hétfő

L’ORÉAL Casting Créme Gloss hajfesték – TESZT



Évek óta terveztem, hogy az eredeti szőkés-barnás hajszínemet lecseréljem valami élénkebb árnyalatra, mondjuk vörösre. Mivel előtte sohasem festettem a hajam, nehezen tudtam elképzelni, hogy ez a nagy váltás jó eredménnyel fog végződni, de a puding próbája az evés.

Egy drogériában nézelődve akadt meg a szemem a L’ORÉAL Casting Créme Gloss különböző árnyalatú dobozain, amelyek szebbnél szebb hajszíneket illusztráltak. Azonnal megtetszett három vöröses szín, a fekete cseresznye, a mahagóni és a burgundi. Végül a mahagóni mellett döntöttem, mivel ennek volt a három közül a legenyhébb színe és úgy gondoltam, hogy ez kevésbé lesz drasztikus váltás. 


A használata rendkívül könnyű, a dobozban található többek között a hajszínkrém, a színelőhívó, a ragyogást adó hajápoló balzsam méhpempővel, egy pár kesztyű és persze a használati útmutató. Amit a festékről tudni kell, hogy ammóniamentes ezért már jár neki egy nagy piros pont.
Az első festés után elég foltos volt a hajam, de a következő színezéskor már tökéletes fedést biztosított. Most már, három doboz után igazi, erőteljes vöröses-barnás mahagóni színe van. Kiemelném, hogy bőven elég volt egy doboz festék, pedig nekem aztán nincs kevés hajam. Természetes színt és ragyogást ad a hajnak, egy szóval imádom. A hajszínem mellett hangsúlyoznám a dobozban lévő méhpempős balzsamot. Egyszerűen szuper, egyrészt az illata, másrészt pedig a hatása miatt. Puhává és selymessé varázsolja a hajat és ezek mellett az illata a következő hajmosásig kitart. Sajnos ezt a balzsamot önálló termékként nem forgalmazzák, ezt nagyon sajnálom, mert ha lehetne kapni, akkor csak ilyet vennék.

Második festés után a mahagóni árnyalat (ennél most már jóval sötétebb)

Ha hajfestésen gondolkodtok, akkor ezt a terméket ajánlom, mivel én már elfogyasztottam belőle három dobozzal és még mindig nincs kivetnivalóm.  Nem rég a DM-ben jártam és ott pillantottam meg egy új árnyalatot, amely a fekete ribizli nevet kapta, nagyon megtetszett mivel ez egy vörös pigmenttel gazdagított bordeaux-i árnyalat. Mondanom sem kell, hogy nem tudtam ott hagyni, úgyhogy ősszel ezt a színt is kipróbálom.


Hol érdemes beszerezni?

A nagyobb áruházakban szinte havonta akcióban vannak 990 forintos áron. A drogériákban is érdemes figyelni az „utolsó darabok” állványt, hiszen van, amikor valamelyik árnyalatból már csak egy-két doboz van, ilyenkor 800-900 forint közötti áron szerezhetjük be őket. Sajnos nem mindegyik üzletben van kirakva mind az összes árnyalat, ezért nehezen tudtam élőbe összehasonlítani a színeket, hogy mennyi eltérés van közöttük. A mintaként kitett színezett műhajak is csak a DM-ben voltak elérhetőek, ami azért elég nagy segítség a megfelelő árnyalat kiválasztásához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése